THURAYA GSM

گسترش GSM به دورافتاده ترین مکان های جهان

ویژگی ها

راه حل ابتکاری Thuraya GSM راحتی بیشتری را برای کاربرانی که نیاز به برقراری ارتباط خارج از محدوده شبکه GSM دارند فراهم می کند. برای گسترش سرویس‌های GSM به مکان‌های راه دور (مکان‌های تلفن همراه) با IP Thuraya به عنوان پیوند اصلی استفاده می‌شود. این به کاربران نهایی تحرک بیشتر، آزادی بیشتر و محدودیت های کمتری در ارتباطاتشان می دهد.

کاربران Thuraya GSM می توانند از راحتی استفاده از تلفن GSM در مکان های دور لذت ببرند زیرا تماس ها از طریق ماهواره قدرتمند تلفن همراه Thuraya در حالت بسته برقرار می شود. عملکرد اصلی آن اجازه رومینگ GSM در مکان‌های دورافتاده و ایزوله است که در آن خدمات GSM عموماً در دسترس نیست، و این محصول را به یک محصول ایده‌آل برای سازمان‌های امدادی، اکتشافات نفت و گاز دریایی و خدمه دریایی تبدیل می‌کند.

دسترسی IP همراه با پایانه های THIP در هر دو حالت استاندارد و در صورت نیاز استفاده می شود. کاربران این راه حل قابل اعتماد می توانند از مزایای متعددی مانند سهولت استقرار شبکه های GSM راه دور و عملیات ساده و سریع برخوردار شوند.

Thuraya GSM یک دستگاه جمع و جور است که خدمات شبکه GSM را گسترش می دهد و چندین کاربر را قادر می سازد از دستگاه های GSM خود برای خدمات صوتی، پیام کوتاه و GPRS استفاده کنند.

Thuraya GSM که برای دفاتر صحرایی و سیار طراحی شده است، اتصال سریع و قابل اعتماد GSM را حتی در دورافتاده ترین مناطق ارائه می دهد و به شما امکان می دهد هزینه های مدیریت و بهره برداری را به حداقل برسانید. محصولی ایده آل برای سازمان های غیردولتی، خدمه دریایی و بخش های نفت و گاز فراساحلی.

مهم نیست که عملیات کسب و کار شما تا چه اندازه شما را می برد، Thuraya GSM یک دسترسی فوری و راحت به شبکه GSM بدون توجه به موقعیت مکانی شما و در هر زمان فراهم می کند.

حوزه های کاربردی مرتبط

ارتباطات حوزه انرژی

 ارتباطات کسب و کار

ارتباطات اوقات فراغت

ارتباطات رسانه ای

ارتباطات امدادی

با ما در ارتباط باشید

لطفا پیغام خود را بگذارید...