THURAYA IP VOYAGER

برای اتصال آسان و قابل اعتماد در جاده، به Thuraya IP Voyager اطمینان کنید

ویژگی ها

مودم باند پهن ثریا Voyager مخصوص وسایل نقلیه توسط شرکت ماهواره ای ثریا ارائه گردیده است.

این دستگاه مناسب برای انواع خودروهای خاص همچون خودروهای امدادی در شرایط اضطراری، خودروهای مجهز به تجهیزات ویژه در صنعت نفت و گاز، خودروهای شناسایی و گشت مرزی ... و با قیمت های کاملا رقابتی به عنوان مودمی قابل اعتماد و قوی ارائه شده است و  پهنای باند حداکثر kbps 444  را در اختیار مشترکین قرار میدهد.

حجم کم ، سبکی 3 کیوگرم ، نصب و استفاده آسان از مزایای این سیستم است. ثریا Voyager دسترسی کاربران به اینترنت، همچنین ایمیل و شبکه های اجتماعی، انتقال تصویر و دیتا با حجم بالا را میسر می سازد.

Thuraya IP Voyager برای ارتباطات در حال حرکت ساخته شده است و به راحتی در هر وسیله نقلیه ای قابل نصب است. آنتن با پایه های مغناطیسی خود را می توان در چند ثانیه نصب کرد. این واحد ماهواره‌ای خودرویی دارای ویژگی‌های ساده پلاگین و بازی است که تجربه‌ای بدون دردسر را امکان‌پذیر می‌کند و امکان استقرار سریع مأموریت را فراهم می‌کند که برای عملیات‌های امدادی و تیم‌های واکنش در بلایا ایده‌آل است.

Thuraya IP Voyager به طور هدفمند برای استفاده در وسایل نقلیه ساخته شده است. واحد ماهواره ای خودرویی دارای یک شاسی سفت و سخت با اجزای داخلی است که می تواند در برابر یک محیط بالقوه ارتعاش بالا مقاومت کند. این آنتن دارای رتبه حفاظت از نفوذ IP56 است - یک استاندارد جهانی شناخته شده از کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک - که از خاک، گرد و غبار، آب، روغن و سایر مواد غیر خورنده محافظت می کند تا در سخت ترین محیط ها مقاومت کند.

Thuraya IP Voyager با سرعت حداکثر 444 کیلوبیت در ثانیه در حین حرکت، تنها ترمینال در بازار است که قادر به دستیابی به سرعت جریان IP تا 384 کیلوبیت بر ثانیه است.

Thuraya اولین اپراتور خدمات ماهواره ای تلفن همراه است که قابلیت های پخش نامتقارن را برای دستگاه های باند پهن ما ارائه می دهد. Thuraya IP Voyager را می توان طوری پیکربندی کرد که به کاربران امکان می دهد سرعت آپلود و دانلود خود را مطابق با استفاده خود مدیریت کنند و از صرفه جویی قابل توجه اطمینان حاصل کنند.

با طرح داده نامحدود IP، کاربران می توانند تمام عملیات میدانی، از جمله کنفرانس های ویدئویی، انتقال فایل و سایر برنامه های کاربردی با پهنای باند بالا را با نرخ ثابت ماهانه و بدون هزینه اضافی انجام دهند.

شبکه ماهواره‌ای پویا ثورایا در ۱۶۱ کشور در دسترس است و دو سوم جمعیت جهان را قادر می‌سازد تا در مناطقی که شبکه‌های زمینی از آنها استفاده نمی‌کنند، به طور واضح و مؤثر ارتباط برقرار کنند.

حوزه های کاربردی مرتبط

ارتباطات حوزه انرژی

 ارتباطات کسب و کار

ارتباطات اوقات فراغت

ارتباطات رسانه ای

ارتباطات امدادی

لوازم جانبی

Magnetic Feet

RF Cable

با ما در ارتباط باشید

لطفا پیغام خود را بگذارید...